Inte klaga Jonsson

Jag bara måste få beklaga mig lite.Detta blir jobbigare för varje dag som går. har de senaste kvällarna fått problem med värk. En hemsk värk i käken,tänder,mun,ögon,huvud.Det värker som bara den,Alvedon hjälper inte.Kan det vara bihåleinflammation? Ska jag ringa vc imorgon? Och varje kväll när jag ska sova så vaknar Mini (som säkerligen börjar bli riktigt stor). Han vaknar när jag ska sova och håller på i en timme med världens gympa pass.Sparkas,knuffas,slåss på blåsan,revbenen och ut mot ryggen.Det är inge lätt att somna när det känns som att man har en galen liten apa i magen som bara åbäkas! Nej nu vill jag ha min kropp tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0