Onsdag BF+4

Jaase.. det var en tjurig unge det här! Med Lilly blev vi överraskade en vecka innan BF då vattnet gick, detta var ett bra alternativ tyckte vi =) Men nu, bara vänta väääänta å vääänta. Nu är vi inne i februari tillåmed!

Men just nu är jag mest nöjd över att jag blivit friskare. Har endast en hemsk nästäppa som inte släpper. Och jag har fått sova bra två nätter i rad! Lilly har sovit klubbad ca 11 timmar i sträck i två nätter. Men jag har svååååårt att somna, det är ju ganska så obekvämt med den överfulla ansträngda magen.

.......................................

Kommentarer
Postat av: Cicci

Det är finns nog en mening med att du ska gå över tiden, skulle tro att kroppen vill bli frisk så du orkar med att föda barn! Föda och vara sjuk är nog ingen höjdare! Men nu är det nog snart dags :-)

2012-02-01 @ 12:19:14
Postat av: sandra

Men gu så spännande!! Å jag förstår hur jobbigt det är att vänta.. men, den som väntar på nå gott ;) lycka till då det bär iväg!!

2012-02-01 @ 14:49:15
URL: http://sandralaituri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0