Tiden

Tiden går för fort! Denna vecka har bara susat förbi. Jag har då inte hunnit med! Vi har mest knogat på här hemma. Städat, bakat bröd, bakat sockerkaka, lagat fiskpinnar,haft mycket främmande, lekt och myst med barnen, nattsuddat lite.

Fredde har röjt upp och byggt förvaringshyllor och ytor i garaget. Imorgon kanske vi bygger om den vanliga vagnen från sittvagn och installerar liggdelen igen. Och tar Vilgot på en första promenad. Jag börjar känna att jag sakta vill börja ta promenader igen. För att bygga upp kroppen lite. Men jag är ju fortfarande svag och mörbultad, så vi tar det lugnt och kort.


Dubbelvinst! ♥♥

.........................................


Kommentarer
Postat av: Emma Björk

Men du, tagga ner lite. Första tiden ska man ju bara njuta! ´Baka och sånt det hinner du! :)

2012-02-18 @ 14:15:44
Postat av: Cetty

Vilka fina barn du har! Jo nog ska du ta det lugnt och hämta krafter!

2012-02-18 @ 17:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0