Torsdag BF+5

Inget händer ännu... Vi knogar på jag å Lilly om dagarna. Hon har vart på dagis i tre dagar nu men är ledig imorgon. Lika skönt det att bara stanna hemma när det är 30 grader kallt! Men stackars Fredde babe som ska va ute å jobba imorgon!

Idag hade jag å Sarah frukost. Sen vek jag tvätt & dammsög. Vilade i soffan. Åt lunch. Hälsade på Cetty & Melvin. Sen har jag å Lilly myst på & lekt. Sen efter middagen for vi och gratulerade Sandra. Lilly var så trött och somnade ganska omgående när vi kom hem. Fredde är på bandyn. Lova snarkar. Jag ska hoppa in i duschen. (Hoppa å hoppa, då skulle nog lillebror ploppa ut!).

Börjar bli riktigt less på att vänta nu! Vill ha våran lilla bebis här nu! Hur ser du ut? Skulle vara just typiskt om vi måste iväg inatt när det är 30 grader kallt..

....................................................

Kommentarer
Postat av: Cetty

Jo det skulle vara lagen om alltings jävlighet att måsta iväg till BB i denna kyla!

2012-02-03 @ 09:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0