Barbie & B12

Redan första natten efter att jag fått sprutan kände jag skillnad i benen. Jag var upp till Lilly tre ggr, och jag kunde somna om alla gånger! Igår kväll var det också bra, kunde ha på mig byxor & strumpor hela kvällen utan att pillres sönder! Gick även bra att somna om imorse när Fredde for på jobbet.

Imorgon ska jag få nästa injektion, sen kanske de blir ännu bättre?

Annars är vi väldigt trötta i veckan. Lilly somnar kring 21 och sover till 8:30-9. Man blir ju bortskämd! Annars ser vi tyvärr mycket film, man kan ju som inte vara ute när det är sån blåst.. Hälsar på lite folk, jag pysslar med sysslor. Nästa vecka ska hon på dagis igen, hon kommer ju vara vääldigt trött när jag väcker henne halv åtta, och en ska hon leka flera timmar på dagis =)

.................................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va bra att du börjar må bättre! Det är du värd!

2012-01-04 @ 13:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0