Busig mini

Förra gången jag var på MVC blev jag uppskickad för att ta Struma & B12 prover. Imorse ringde barnmorskan å sa att jag har B12-brist. Det är dels därför jag är så svag,yr,trött,illamående,pirrig i benen och har dålig aptit.

Jag ska få 5 st B12 sprutor under två veckor. Därefter ska jag äta det i tablettform i nån månad. Idag fick jag den första sprutan i skinkan. Hoppas de blir bättre iaf, för detta med benen är outhärdligt och jag får knappt någon sömn.

Jag hade därimot högt blodtryck. Det har jag aldrig någonsin haft, har alltid haft för lågt. Det är väl därför jag är såå varm hela tiden.

Och hon kunde inte riktigt lista ut hur lilla mini ligger i magen. Först skulle hon skicka mig till Sunderbyn idag för att de skulle försöka lokalisera & vända på lillgrabben. Men sen sa hon att hon kände huvudet i bäckenbotten. Men jag vet inte, det känns att han ligger snett å konstigt. Ska dit på torsdag igen för att kolla blodvärden, blodtryck & lillens position.

Det börjar bli dags att han sjunker ner på rätt plats!

......................................


Kommentarer
Postat av: Cetty

Tur i oturen att de hittat nåt som går att behandla! Hoppas att du börjar må bättre sen!

2012-01-03 @ 14:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0