Dundrigt förkyld

Tycker inte alls att detta är nå kul.. Var liggandes igår så mycke de gick i världens förkylning/influensa? Idag var Fredde tvungen va hemma,lika sjuk. Jag hade tid för kontroll hos barnmorskan idag så de var bara att draaa sig dit. Hon tyckte att jag var i hemskt dåligt skick. Svullen,febrig och uttorkad.Bebis hade hög puls p.g.a min feber. Så enligt order så måste jag vila,äta och dricka mycket och ofta. Ta alvedon åtta st per dag för att hålla nere febern. Om kag får för hög feber är de inte bra för den lille. Men inte vet jag, nu sen jag kom hem har jag blivit mycket sämre. Har 40,3 i feber även fast jag tog två alvedon för en timme sen. De kan väl inte vara bra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Brukar läsa din blogg lite då&då. Låter ju inte bra att vara så dålig så nära inpå förlossning. Kan man äta Ipren när man är gravid? De brukar ju funka lite bättre på febern. Hoppas du kryar på dig!



//Ingela

2012-01-27 @ 09:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0