Färdigt!

Äntligen är det stora betongrummet färdigt. Det har tagit så länge p.g.a olika orsaker. Detta är bara ett av rummen vi har i källaren, men de är sjuukt stort!


Före: Detta har varit en slags verkstad. Där saker har målats,sprejmålats, snickrats, även kladdats på väggar,och bara ställt in saker vi inte vill ha nån annanstans. Fuuult!



Så här såg govlet ut i stort sett hela rummet.

Efter: Tak,väggar,element är målade vita tre varv. Ekgolv är inlagt. Fredde har varit sååå duktig! Man kan inte tro att det är samma rum.



Min pysselhörna. Som jag fick strida för att behålla den där "lampan" och spånskivan på väggen. Tycker lampan är funkigt frän och skivan kan man ju hänga upp saker på =) Nu vet vi ju inte vad som ska vara i detta rum..

Skulle vara najs om man hade massa mysiga möbler att ställa dit och inreda det som ett mysrum! Men jag gissar att det blir ännu ett pojkrum. Fredde har redan hunnit ställa in en ful elgitarr som han aldrig använder, och det var knappt att jag fick ha skrivbordet där! Synd..

...................................


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jäklar så snyggt det blev! Och vilket utrymme!

Hur stort hus har ni egentligen som kan trolla fram sådär stora och fina rum?? =)

2012-01-15 @ 20:10:52
Postat av: Cetty

Skönt när det nu är klart och vilken härlig yta sen! Jag ser massor av barn springa o busa därinne!

2012-01-16 @ 08:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0