Långhelg

Mannen i huset har långhelg. Ledig både idag & imorgon från jobbet! Och lördag plus söndag såklart. Det känns skönt, så kan man få liite avlastning iaf, och dagarna blir inte lika långa =)

Men natten var mindre rolig, Lilly har vaknat säkert 5 gånger, varav två hade hon kissat ner sig. För bövelen! När hon kissar ner sig i sängen drar jag bara av allt ner till madrassen. Tack å lov för plastskyddet! Men när hon vaknar kl 2 igen å skriker att hon pinkat ner sig igen... på madrassen.. När jag just somnat om.. Då blir man lagom nöjd..

Jag fick stå å spola igenom madrassen i duschen mitt i natten medan hon fick fortsätta sova på soffan.

Idag var jag ner på distriktet och fick min andra injektion. Ajaj! Blir öm i hela sidan av den. Sen trängdes vi med alla andra hungriga helghandlare på affären. Sen lunch innan vi for till Tindra. Som var vaken idag! Fredde är nu nere i källaren å jobbar duktigt med betongrummet. Lilly har byggt en strand i hennes rum av den torkade madrassen. Jag har slagit ner ryggen i soffan. Börjar bli riktigt tungt för kroppen, att bara vara uppe!

Sen ska det lagas korvstroganoff till middag, sen ska Lilly sova hos mormor, på mormorns begäran =)

..........................

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Javisst är det så! =)

Men ack så tufft när man mått så dåligt..Hojja!!

Nu är det dock bättre =)

2012-01-05 @ 17:47:41
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Cetty

Skönt att du får sova en natt ostört(om inte mannen eller hunden stör)

2012-01-06 @ 10:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0