Ny sängkamrat

Alltå..börjar bli less på min sömnlösaste valross kropp. Kaaan inte somna på kvällarna! Även fast jag är huur trött som helst.. Och verkligen vill sova, och verkligen b e h ö v e r sova. Vi har bara 19 grader i huset nu, för att jag är så varm. De andra ligger under filtar medan jag ligger i shorts och går barfota. Och sover utan täcke. Ändå så brinner mina fötter som eldar. Och kroppen kliar. Och det finns inget skönt sätt att ligga på =)

Men  på dagarna därimot är jag så trött, skulle kunna sova hela tiden. Och idag har jag legat i sjukdomens land, känner mig verkligen bedrövlig =) Lilly har vart hemma hela veckan. Idag var hon piggare medan jag var död. Hela tiden har hon velat att jag ska komma till hennes rum å leka..
-Men lilla gumman mamma mår inte bra, jag måste få vila..
-Men lilla mamma då.. vi kan ju låssas att vi mår bra!

Ja man kan ju försöka =) Jag vill ha tillbaka min vanliga kropp nu, så att jag kan sova i min säng med min karl och inte i teverummet med Lova som snarkar!

....................................................


Kommentarer
Postat av: Fia lu

Snart är brinnande ben ett minne blott!! Jag har ett paket till liten :-) är hemma i bredsel, kommer förbi med det imorgon! Hoppas du får sova inatt! ( annars kan du ju räkna Fior, det lär ju vara sövande ;-) kram!

2012-01-25 @ 23:38:03
Postat av: Cetty

Äsch då! Det är inte roligt alla gånger minsann! Men du har väl börjat nedräkningen snart? Sen glömmer du hur det var och skaffar ett litet "kärleksbarn". om inte kvinnorna skulle glömma hur det är att bära och föda barn så skulle mänskligheten föra en tynande tillvaro.

2012-01-26 @ 12:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0