Nytt i köket

Denna vecka har jag orkat exprimentera lite med maten. Det vill säga att vi inte har ätit korv och makaroner varje dag. (Inte för att vi brukar det men=) I förrgår bakade jag & Lilly Mazarinrutor.Jag älskar mazariner! Sen gjorde jag hemmagjorde fiskpinnar till middag. Men kokt potatis & en kall dill & citronsås.


Det var ju lite pilligt & kletigt med paneringen, men aj så gott de blev!

Rosa mazarinrutor till efterrätt.

Och igår lagade jag Kyckling Carbonara till middag. Tillåmed Lilly gillade det! Idag blir det resterna av detta till middag.

Tänkte till imorse att hon skulle på dagis idag. Men kl halv åtta var hon helt borta och gick inte att väcka. Så hon fick sova vidare. Både jag & Freddy har också blivit förkylda.. Typiskt! Känner mig stendöd och vill bara sova. Huvudsaken är ju att Lilly börjar bli bättre!

.........................................................................................................


Kommentarer
Postat av: Sandra - Filip och Hugos mamma =)

Och att du som ska föda barn också får bli frisk! Krya på er!



Filip har förresten ett namnförslag till lillebroren,

Donkey Kong! hissa eller dissa?! =)

2012-01-25 @ 13:14:47
URL: http://filipsmammas.blogg.se/
Postat av: Cetty

Du är så duktig på att laga och baka gott!

2012-01-25 @ 18:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0