Proppfullt

Var hos barnmorskan idag. Mina blodvärden är bättre. Jag fick ännu en B-12 spruta, men det gjorde så ont vart hon än skulle injicera, hon provade sticka på flera ställen men prickade bara nerver så det ilade i hela svanken. Men tillslut så. Kände mig som en nåldyna =)

Men hon kan inte komma till underfund hur lilla Mini ligger. Magen är fyrkantig, och proppfull. Hon säger att magen är stor & att det blir en stor bebis. Iallafall en lååång å smal. Men efter att två barnmorskor känt flera gånger på magen så tror dom att den ligger neråt, ej fixerad, i vidöppen hjässbjudning. Det vill säga med ansiktet uppåt och ryggraden mot min ryggrad. Hoppas han lägger till sig innan eller under förlossningen, det är tydligen mycket svårare att få ut den lilla om han ligger så här =(


Så här kan det se ut när Lilly väljer kläder själv. Vi är en mycket färgglad familj =) Kul med lite varma färger i detta vintermörker.

.................................


Kommentarer
Postat av: Cetty

Jodå- hon är så fin i sitt klädval! Huvudsaken hon är nöjd! Snyggbruden!!!

2012-01-12 @ 15:34:31
Postat av: Anette

Då hoppas ja han vänder sig, Lucas kom i vidöppen pannbjudning, de e att ta de steget längre än hjässbjudning :) Men ska ja va ärlig så va den varianten inte ondaren än Olivers forlossning. Lite mer långdragen bara :)

Lycka till.

2012-01-12 @ 17:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0