Rabarber kalas

Försöker att ta till vara på tiden med Lilly nu innan vi får en till att ta hand om. Men det är svårt,när hon bara vill se film hela tiden =) Men igår såg Lilly,Jessica,Jag,Fredde å Lova Råttatuoille i källaren på projektorn. Och åt choklad. Lilly var överlycklig men tror nu att det är lördag varje dag =)

Igår medan jag lagade mat bakade jag Äppellimpor. Kärlek! Finns inte mkt godare än hembakt limpa. Än idag luktar det nybakt bröd i hela huset!


Muuuuums!

Idag är första dagen på vääldigt länge utan några måsten. Lilly är på dagis, Lova är hos sin kompis. Jag ska göra absolut ingenting. Kanske inte ens resa mig från soffan? Nu ska jag kalasa på limpmackor och Rabarberkalas the.


.........................................................


Kommentarer
Postat av: cetty

Livsnjutare!!! Det är bra!

2012-01-18 @ 14:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0