Sjukligt

Igår när Lilly vaknade hörde jag på henne att hon blivit sjuk. Lite varm & hängig också. Men vi for på Filips kalas en stund, sen till morfar. När vi kom hem blev hon genast varmare, borta i ögonen och helt utmattad. Kl 17 däckade hon i soffan. Efter en timme lyckades jag få i henne välling spetsad med alvedon. Hon sov till kl åtta! Men då hade alvedonen kickat in, hon var ganska pigg å var vaken, badade ett bubbelbad med pappa och slumrade in kl 22 igen.

Inatt har hon vaknat några gånger. Och imorse när Fredde var uppe hörde jag henne kliva upp,gå in i köket till pappa å glad i hågen säga "Hej, äj det mojjon nu!?" Haha. Tillslut somnade hon om, i våran säng. Och sov till 9:30! Även fast hon sov tre timmar extra igår kväll.

Idag är hon piggare. Varm,hängig och har en hemsk rå & rosslig hals. Men idag blir det mjukisbyxor & soffhäng för oss. Jag var heelt slut imorse när hon vaknade, även fast kl var 9:30!

............................................

Kommentarer
Postat av: Monica W

Hejsan Annelie.

Vilken fin blogg du har, Rolig att läsa.Det är riktigt att du ger skvallerkärringarna på käften det behöver dom. Så fin hon eran Lilly,Hoppas att du snart åker iväg och lillebror vill komma ut.

Lycka till och många varma kramar från Jutis.

2012-01-23 @ 11:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0