Snacka om

Att gå i väntans tider! Dessa sista veckor.. Jag vill göra bort detta nuuu! Och träffa Mini nuuu! Fast hur det sen blir att anpassa sömn med två barn det återstår att se.

Tänk om lillebror är vaken på natten, och sen ska jag upp med Lilly. Herreminje. Dessutom blir man såå trött av att amma, all min energi går ju åt till lillens mat. Detta är det jag oroar mig över med att ha två barn.

För övrigt så är det svårt att förstå, att det verkligen är en liten människa i mig. Är det verkligen så? Ryms det ett barn där? Det är ju jääklat knökfullt där inne och besvärligt för mig, men endå? Är det på riktigt?

De senaste två dagarna har jag mått så konstigt. Mått illa, trött, helt slut verkligen, kontig i magen. Sovit flera timmar på dagarna och varit trött kl nio på kvällarna. Det är verkligen inte likt mig att sova på dagen. Hade småvärkar hela dagen igår, och var trött & helt borta. Men idag känns inte lika mycket.

Vem är du därinne? Hur ser du ut? Vad heter du?

................................


Kommentarer
Postat av: Cetty

Din kropp håller på att ladda upp inför förlossningen så försök lyd den det du kan! Håller tummarna o stortårna!

2012-01-18 @ 14:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0