Sömnlöst sömnlös

Det blev så att vi for till Sally och dom igår eftermiddag.Eftersom Carinas lägenhet stod tom så sover vi över här. Eller Fredde å Lilly sover. Jag har inte lyckats somna på hela natten.Har sån oro i kroppen och mina fötter har brunnit som den största majbrasan.Tillslut gick jag å la mig i soffan och har haft altandörren öppen.Ligger utan täcke.Men endå så brinner dem.Vilken dag det kommer att bli,behöver verkligen all sömn jag kan få men har inte lyckats sova en minut. Sitter istället och äter digestive,dricker vatten och tittar på Waynes world.Mår så illa,för att jag är så trött.Bläkon kräkon som Lilly brukar säga! ...............

Kommentarer
Postat av: Cetty

Stackars dej!

2012-01-08 @ 09:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0