Update

Dagen idag var ungefär lika dålig som igår. Men Fredde har varit piggare iaf, och tagit hand om Lilly & hushållet medan jag legat däckad och eländig. Har tagit alvedon så mycket jag får men det är som att det inte biter så bra som jag vill.

Igår kom mamma överraskandes och bad Lilly packa sin väska, så fick hon följa med henne och sova där. Och Lova sov hos morfar så det var skönt att bara få tänka på sig själv. Även fast jag var tvungen sova på soffan igen. Hoppas jag kan somna i sängen inatt!

Och imorgon är det våran beräknade förlossningsdag. Bara 5 procent föds på sin BF! Och jag som hade sån säker känsla på att han skulle födas tidigare.. kanske imorgon på sin bf?

......................................................

Kommentarer
Postat av: Anja

Krya på er:)

Du har en utmaning på min blogg

2012-01-29 @ 10:19:04
URL: http://anjaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0