Boktips

Jag är en sån dära som är läs-galen. För några veckor sedan läste jag Sankta Psyko av Johan Theorin. Den var väldigt bra och spännande, så spännande att jag läste den på fyra dagar.
 

"Med Sankta Psyko har Johan Theorin åstadkommit en psykologisk rysare i toppklass."

"Romanen bjuder på spänning från första sidan." Kulturdelen

"Johan Theorins nya roman Sankta psyko är en psykologisk thriller, som håller spänningen på hög nivå ända till slutet. Skickligt flätar han ihop trådarna till en oförutsägbar väv utan att det blir tvära kast eller känns som effektsökeri." Göteborgs-Posten

 

Nu ska jag börja på en ny bok, Mamma sa att jag var sjuk av Julie Gregory. En sån där hemsk bok som hänt på riktigt. Återkommer med recension om några dagar =)

 

.............................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0