Frånvarande men JA!

Ja, sen Fredde fick semester har jag vart frånvarande på min blogg. Jag prioriterar helt enkel inte att sitta vid datorn, nu tar vi tillvara på sommaren!
 
Men vi knogar på med det mesta, har haft massor med besök, och besökt folk de senaste dagarna. Igår började vi med ett nytt projekt på gården. Och idag har vi vart på utebadet i Boden. Snacka om att Lilly blev glad när vi sa att vi skulle dit, hon har pratat om att fara dit sen förra sommaren =) Jag har även bakat Jordgubbs & Rabarberbullar samt Kokoskuber. Nån dag ska jag prova baka Bagels, men inte när de är grannväder!
 
Imorrn blir de no också fint, då hänger vi vid poolen på gården tror jag.  Syns!
 
 
...............................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0