I fixartagen!

Projekt: Kökslampa !
Här är den som hängde förut. Tyckte inte den passade så bra.
Den "nya" lampan före =)
Den färdiga nya lampan!
Tyckte det blev väldigt bra, den här passade bättre =) Anledningen att jag klär av gamla lampskärmar är helt enkelt att jag inte hittar några nya fina! Jag älskar formerna på dessa äldre, och de blir så enkla å fina när man klär av dem å man kan ju färga dem hur man vill sen! Lampan köpte jag på Återbruket för 60 :- och den stora glödlampan på Elkedjan för 59:-. Heeelt okey för en ny kökslampa som man gillar =) Bra för miljön att återanvända prylar också!
 
......................

Kommentarer
Postat av: Cetty

Det där blev fint och luftigt! Du har många ideer!

2012-07-14 @ 12:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0