Duktiga barn

Igår somnade Lilly helt slut kl halv nio. Vilgot somnade kl tio, jag å Fredde kl elva. Sen när Vilgot vaknar på natten frågar jag Fredde var klockan är.. den var 5! Då hade Vilgot sovit i 6-7 timmar beroende på hur man räknar klockan. Sk ööööönt! För honom också. Jag gav honom mat sen somnade han igen.

Sen hör jag hur Vilgot vaknar till, Lilly komer samtidigt in i vårt sovrum. Frågar Fredde igen om klockan, den var halv nio! Halv nio!! Utbrast jag, är det sant? Då har Lilly sovit 12 timmar i sträck och Vilgot har sovit hela natten, och vi fick sova till halv nio.

Helt otroligt, vilken skön känsla, kommer inte ihåg när vi fick sådan lyxig sovmorgon sist.

Idag har vi även hunnit diska, vika tvätt, dammsuga. Jag å Lilly gick en 45 min promenad och nu är hon ute å leker med pappa. Skön söndag!

...................................


Kommentarer
Postat av: Cetty

Så härligt att få en sån lång och bra natt nån gång!

2012-03-25 @ 13:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0