Kalas kalas kalas!

Ja det har varit många som fyllt år dessa månader. I onsdags var det Freddes tur. När han kom hem efter jobbet hade jag dukat upp till finmiddag dagen till ära.

Jag hade lagat Helstekt Baconlindad fläskfilé fylld med ört & vitlöksost. Till det åt vi rostade rotfrukter & grönsaker, gräddsky & vitlöksbröd. Hjälp så gott det blev! Köttet blev så mört & saftigt och krämigt med osten! Måste göras om..

Direkt efter middagen tog Lilly fram tårtan och allt vi bakat på sistone. Jappkakor, Snickerskakor, Morotskaka, Dumlekakor, Mariannemuffins, Chokladkokos tosca kaka.


Min favorit är Morotskakan! Muuums! Kanske för att man inte ids baka den så ofta,det är så jobbigt att riva morötterna =)

De sista kalasgästerna, koncentrerade i sina mobiler =)

Och Lilly spelade fiol =)

Imorgon ska vi ha lite kalas igen för resterande gäster. Och på söndag är det Tommy som fyller år! Idag ska jag bara försöka klara dagen med båda barnen, har varit mycket på sistone, jag är sliten just nu =)

.........................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0