Månday igen

Så vare måndag igen! Lördag var Sarah & Vilja här. Sen sov lillan hos mojfaj, då for jag Fredde och Vilgot till Nicke å Jenny en stund på kvällen där Johan å Sarah var. Och Melvin å Vilja som  låg å sov =)¨

Igår fyllde Erika år och hade kalas i raimos för att rymma alla. De hyr ju ut huset till biltestare och bor under vintern i en stuga på campingen. I raimos hade dem dukat upp med chips,nötter, godis,kakor ,kaffe ,saft,läsk, smörgåstårta, prinsess tårta och gräddtårtor!

Idag försöker jag sysselsätta barnen här hemma när det stormar ute. Vi har målat,lekt med barbie, sett film, hängt tvätt, bakat Japp kakor & Snickers kakor till Freddes födelsedag. Hade tänkt fara till kyrkan efter lunch men jag iiids inte! Det är ju mest för Lillys skull vi far dit ibland, kul att leka för henne. Men jag måste ju gå och bära på Vilgot hela tiden och de blir tugnt =) Så Lilly får en lugn vilodag hemma idag, imorgon börjar ju dagis om!


Vilgot bara några dagar gammal hos moster =)

....................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0