Lövbiffsrullader

Igår var det fredag. Idag är det lördag. Och jag har varit tröttast och segast! Men vi har iaf dammsugit, skurat, dammtorkat, lagat mat x2, diskat, vikt tvätt, haft besök. Hade kunnat gå å sova kl 19 idag, helt slut!

Igår provade jag bara laga nå till middag, det blev Baconlindade Lövbiffsrullader fyllda med vitlöksost tillsammans med klyftpotatis, vitlöksbröd & rostade tomater. Jag säger bara: Mums! Vääldarns gött blev de, prova! Idag åt vi fläskfiöé pasta, de var också väldigt mömsigt!

Nu har då Lilly somnat, ovanligt tidigt. Vilgot sover också för tillfället. Jag gissar att Fredde ska tvinga på mig nån äcklig thriller igen. Blä! Popcorn till de, ja tack!

...........................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0