Omtänksam

Vi sitter vid matbordet, jag har gett Lilly mat, jag har ett migrän anfall som har smugit sig på hela dagen. Mår illa, svettas, huvudet håller på att sprängas och jag vill svimma samtidigt. Då säger Lilly :
Men mamma de kanske blir bättre i huvvet om du äter lite mat!

Gullebarnet, tänk om de vore så enkelt! Finns de några migränpiller man får äta när man ammar? Jag har bett om migränmedecin på VC, men de säger bara att jag ska komma dit nästa gång jag får migrän.. Hur fasen ska de gå till? Ska jag sätta mig i bilen med två barn och köra till byn, när jag knappt ser nåt, inte kan stå upprätt, håller på att svimma och explodera och spy samtidigt? Inte coolt.

.............................

Kommentarer
Postat av: Cetty

Gå ut o läs i FASS på nätet om olika migränmediciner och vad det står om amning. Det finns en del receptfria mediciner mot migrän oxå.

2012-05-08 @ 11:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0