Rubbat

De har varit så rubbade rutiner för oss de senaste veckorna. Och detta märks på hela familjen.

Kalasveckan tog hårt på Lilly, har inte kommit ikapp ännu. Hon är såååå trött när jag väcker henne halv åtta på morgnarna. Skriker och gråter. Säger att hon bara vill sova.. Hur ska detta bli när hon är tonåring , om hon reagerar på detta vis när hon är fyra?!!

Och ungarna har sovit dåligt i tio dagar nu, de bara turas om att vakna på nätterna och går knappt att söva om.

Vilgot har vart förkyld sen i söndags, igår natt var han vaken till halv tolv och bara skrek, så höll de på hela natten, fick inte många blundar nån av oss.

Fredde har jobbat över kvällar som helger. Det blir ju givetvis mer jobb för mig. Är trött hela dagarna i ända.

Fler som är trötta nu? Hoppas barnen börjar sova bättre, så vi kan vända denna onda cirkel. Ville bara berätta med detta, att vuxna behöver också rutiner, iaf jag! Blir så trött och irriterad när de blir så här, vi skulle behöva en semester!!

Och dessutom så klämde jag pekfingertoppen i bil dörren igår.. Dörren satt som fast när jag i paniken försökte öppna den! Fan va ont de gjorde, trodde ja skulle svimma när jag körde bil sen.

Älskade barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0