Åldras

Idag har Lilly namnsdag, -Mamma fyller jag år IDAG? - Nej, bara ditt namn =)
Imorgon blir Vilgot 7 månader gammal.. sluta väx så fort !
Och i början av oktober fyller jag 26 år.. 26? Really? I år vet jag faktiskt lite saker jag önskar mig:
Nån fin lite störrelykta att hänga på bron. Dessa var fina, finns på Åhlens!
Ett nytt diskställ i denna modell, finns på Åhlens!
Sons of anarchy säsong fyra,finns här på cdon.se
Några fritidsbyxor från typ Lundhags, Ponewood,fjällräven. Men det är ju så olika i pris,och det måste jag väl prova själv..
Tårtfat från Lagerhaus, finns här
Pengar,till en tatuering med barnens namn =)
 
Två st av detta påslakanset, man måste köpa påslakan och örngott var för sig. Här finns påslakanen och
här finns örngotten =)

Den här byrån önskar jag mig extra mycket, från ikea finns här
 
Lite tips bara !
 
...................................................................

Kommentarer
Postat av: Cetty

Vad ska du ha för tatuering som kräver så mycket pengar?

2012-09-07 @ 14:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0