Knogers

Jaa.. som ni många vet så kraschade min 1 månad gamla ihpone rakt ner i asfalten i tisdags.. Fredde lämnade in den i Lule i torsdags, men den är inte klar  än.Så därför har jag knappt bloggat nå. Bloggar bara annars från min telefon med appen. Men som tur var fick jag låna en iphone av en bekant. Annars hade jag vart utan mobil i flera dagar. Eftersom iphone har ett s.k mini-simkort som inga andra mobiler har. Så mitt sim-kort hade ju inte passat i nån annan sort..
 
Hur som haver, vi knogar på med det mesta. Stökar i hemmet, bakar, promenerar, surrjuntat har jag, och idag har vi firat Helena å Jessica som tillsammans fyller 60 år =)
 
Men vi mår bra! Är ikväll själver med kidzen,då Fredde fick längtan till bojn och drog dit på äventyr (längtade väl efter storebrorsan=).
 
Imorgon vet jag inte vad vi ska göra, beror på formen på pappan. Men vi kanske ses!
 
Hittade en gammal bild från 2008, då Lilly var i magen. Herreguuud, fyra år sedan! Vi har ju då hunnit få 2 st underbara barn på 4 år. livet leker!
 
..........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0