Denna dag

Blev en bra dag!

Har vart orolig för denna dag men samtidigt längtat. Idag var min första dag på vikariatet och första gången Vilgot lämnades på dagis. Hade så ont i magen imorse, över att lämna Vilgot. Men de hade gått bra, han hade inte gråtit något :) vilken lättnad!

Och kul att börja jobba, har ju jobbat mycket helger på samma jobb men de är så skönt att ha ett schema nu :)

Efter jobbet kom Sandra med familj, samt storasyster och systerdottern min, och två kompisar från byn. Vi grillade till middag och myste.

Nu har jag skickat över partysällskapet till Tommys hus :) barnen har just somnat och snart jag med. Ska ladda för en ny arbetsdag imorgon!

Ingen majbrasa har jag sett, Lilly fick följa till en med Sandra och barnen, men jag nöjer mig med tända mys ljus :)


Kommentarer
Postat av: Sandra ❤ trebarnsmamma

Hon var så duktig på att lyssna! Så jag lovade henne att få följa med någon annan gång :)

2013-05-01 @ 00:41:26
URL: http://shandras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0