Hej, trött jag är

Hej.

Känns som att vi hunnit med mycket idag. Hälsat på Erika och Nevada imorse. Varit ute några timmar. Lagat middag. Handlat. Jag har vart på tjej middag hos syrran, Fredde å kidsen har byggt ihop våran nya hallbyrå.

Den vi hade var ju sämst. Lådorna fastnade och gick inte att få upp :) har länge letat förgäves, men spanat in en som verkade lämplig. Nu såg jag att den var på halva priset, så då fick Broren fara och köpa den efter jobbet.

Den slukade alla våra vantar, mössor, fleecekläder, solglasögon, hårgrejer och har ändå en tom låda.

Så grymt skönt att ha det organiserat och sorterat, istället för att allt ska ligga i en röra på hatthyllan och att man alltid bara ska hitta en vante av varje sort :)

Nu ska vi alla sova gott hoppas jag :)


Kommentarer
Postat av: Cetty

Vilken snygg byrå ni hittat! Och praktisk!

2013-04-06 @ 13:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0