Inte varje dag..

Är en bra dag!
 
kan väl säga att jag har haft en dålig dag. Främst av personliga skäl , en sak som hänt, sen har Vilgot börjat inskolningen vilket jag inte alls tycker är så kul. och nu ikväll så lade en tredjedel av min display på mobilen av, såklart precis där man använder tangenterna. 
 
så jag kan inte skriva sms, hoppas jag kan ringa iallafall! Så om nån vill nåt får ni antingen ringa eller maila på Facebook. Fattar inte vad som hänt med mobilen, har inte tappat den nåt idag, helt plötsligt slutade den bara att funka.. Inte kul att måste lämna in den för 1200 kr igen! 
 
Men, värre saker kunde ju ha hänt, alla lever och är friska och vi har varann!
 
...............

Kommentarer
Postat av: Cetty

Livet är tyvärr som en berg-och dalbana ibland. Man blir härdad av det men det är inte alltid roligt. Men å andra sidan har man det ändå relativt bra!

2013-04-15 @ 21:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0