Blogg paus

Har tänkt på en sak ett tag! Ska sätta lösenord på bloggen, men inte ge ut det till någon, och jag ska inte skriva nåt heller:)

Detta är endast för att jag inte just nu känner för att min familj ska exponeras på det sätt man gör när man har en blogg. Och på detta sätt kan ingen gå och titta på äldre inlägg och bilder heller :)hade bara lust att vara lite hemlighetsfull och bara vara vi :)

Jag säger till när bloggen är öppen igen och hoppas ni alla hittar tillbaka hit då :) tänkte då även börja baka mera samt lägga ut alla recept. Tjing!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Den är köpt på Antnäs möbler för ca.5 år sedan. DOck ek i början men vi har målat den vit! =)

2013-02-24 @ 20:15:35
URL: http://jennieohlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0