Kalas och konsekvenser

I lördags fick Villemannen sitt första kalas :) mycket folk kom det vilket var jättekul! Vilgot var mest blyg och förskräckt, bara mamma famnen som dög när det kom så mkt främmande :)

Söndagen hade vi också besök och jag gjorde en till tårta.

Igår tog vi det lugnt jag å ungarna. Jag ides inte lämna Lilly på dagis när hön bara får va där till kl 11. Idag hade vi sagt att hon skulle fara, men inatt var hon pigg och har sett på film. Typiskt. Så de passade inte.

Igår kom det fram mer och mer magsjuka besked , och alla som blivit sjuka hade vart hos oss i lördags! Totalt 8 st sjuka, vad vi visste om igår kväll! Helt sjukt, fattar ingenting. Vi borde ha vart smittfria efter 3 & 4 dagar!

De blev ju inte bra alls :) hoppas nu att alla börjat må bättre!

Vad som händer idag vet jag ej, alla vi känner har ju magsjuka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0