Gråt gråt skrik

Jag säger bara det, vi har haft ett dåligt dygn! Natten som var, kom från helvetet, med Lilly som vaknade flera gånger i vredesutbrott, skriker, gråter, går ej att prata med och är helt ursinnig.

Vilket såklart väckte Vilgot flera gånger och han går knappt att söva om. Kl fyra imorse fick jag natt.

Gnälliga barn idag och en ännu mer gnällig och gråtig mamma. och jag vet inte om L hamnat i nån ny trotsålder. Kör med mig också jag hinner inte annat än att passa upp på henne.

Som på beställning på denna underbara dag så verkar tvättmaskinen ha pajat :)

Haha perfekt! Ni får ursäkta om jag kastar ur mig spyor här men jag hoppas på en bättre dag imorgon! Och hoppas nu vi alla får sova inatt..


Kommentarer
Postat av: Cetty

Stackars dej! Det är jobbigt med barn ibland och särskilt när dom inte är samarbetsvilliga. Men det går över!

2013-01-29 @ 12:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0