Passa på

Man blir trött av att ha en liten sjuk i huset, och stackars lilla sonen som idag bara blivit värre. Inatt har jag och hann knappt sovit, och Lilly kunde inte somna förrän halv tolv igår.

Inte konstigt att jag var på dåligt humör ikväll, var så trött helt enkelt!

Men idag sov båda barnen kl 20, vilket aldrig hänt i detta hus. Men dock har Båda har hunnit vakna, Lilly gråter i sömnen , mest troligt växt värk, vaknar varje natt och är ledsen.

Och Vilgot har vaknat och vart så varm, snorig och ledsen men nu har han fått Alvedon så jag hoppas han sover gott nån timme iaf.

Imorgon, upp kvart i sju för Lilly ska med badbussen 7:55, hoppas liten är bättre imorgon så jag inte behöver väcka honom när han är så febrig..

Med detta intressanta inlägg säger en sliten men glad mamma godnajt och hoppas på lite sömn inatt..

😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴


Kommentarer
Postat av: Cetty

Det är en varierad tillvaro som föräldrar! Upp och ner i olika fart! Men man fixar det ändå och minns dom fina stunderna bäst.

2013-01-22 @ 15:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0