Uppgiven jag är

Vaknar av att Lilly ropar på mig. När jag kommer in i hennes rum ser jag ett splatter av spya över halva hennes rum (typ).

Åh nej. Nej nej. När jag lyckats torka upp allt och ska ge Vilgot välling, så vägrar han och kräks istället. Är detta sant!!? Han har inte kräkts sen i fredags och knappt ätit nu på över två dagar.

Och mannen i mitt liv var på fest igår och lär väl inte gå att få liv i på hela dagen.

Hoppas bara nu att jag inte börjar kräkas, då vet jag inte vilken sida av håret jag ska slita av först.


Kommentarer
Postat av: Charleene

Men fy!! :( jag lider med er, magsjuka är ett riktigt helvete! krya på de små!

2013-03-24 @ 08:25:47
URL: http://charleenes.blogspot.com
Postat av: evelina

Stackars er!!
Om (hoppas verkligen inte) du också drabbas så får kanske Fredde sluta vara bakis idag! Är betydligt lättare att fungera som bakis än som magsjuk. Krya på er!

2013-03-24 @ 08:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0