Uppdatera!

För ganska länge sen nu satte jag ju lösenord på bloggen. Var less på tanken att alla över hela världen kunde följa våran vardag samt titta på bilderna. Men jag kom på att jag skulle börja skriva för mig själv, är ju roligt att ha en dagbok att titta tillbaka till.
Nu ör det vecka 10 år 2014.

Förra fredagen spydde Vilgot, en gång så vi trodde att det inte var nåt. Men så i måndags blev Lilly å Fredde dåliga, och jag i förrgår. Men nu är vi alla på benen efter magsjukan, och jag hoppas att set inte börjar cirkulera runt på dagis. Så att vi får det igen.

Idag var det 7plus ute och soligt. Vi har vart ute varje dag.

Lite bilder från idag 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0